Klachten procedure

 

Klachten procedure

De PVVN doet haar uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat er zaken fout gaan of niet zoals afgesproken. In deze klachtenprocedure is vastgelegd hoe je een klacht kan indienen bij de PVVN en hoe deze klacht wordt afgehandeld.

Een klacht kan op diverse manieren worden geuit:

Elke klacht wordt geregistreerd. De volgende gegevens worden genoteerd:

  • De datum waarop de klacht binnenkomt
  • Op welke manier komt de klacht binnen (post, telefonisch, per e-mail)
  • Naam, adres, huisnummer, postcode, plaats en telefoonnummer klant
  • Ben je aangesloten als lid van de PVVN
  • Type klacht
  • Omschrijving van de actie die PVVN onderneemt naar aanleiding van de klacht
  • Naam van de PVVN medewerker die de klacht behandelt
  • Datum waarop de klacht is afgehandeld

Een klacht wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen beantwoord. Mocht dit niet te verwezenlijken zijn dan word je hierover bericht en wordt afgesproken op welke termijn de klacht wordt afgehandeld.

Alle klachten worden geregistreerd op een klachtenformulier en verzameld in een klachtenmap. De binnengekomen klachten worden door de PVVN gebruikt om de kwaliteit van de dienstverlening van de PVVN te verbeteren.

Bestuur PVVN

Opgemaakt december 2011

 

De Stimulans

cover3

Het laatste nieuws eerst

PVVN in de media

Op 18 december 2022 brengt de PVVN ... Lees meer

Patientenfederatie Nederland steunt zorgakkoord

Leden Patiëntenfederatie Nederland st... Lees meer

OAB Overactieve blaas

Heeft u een overactieve blaas met of ... Lees meer

Naar nieuwsoverzicht

Sociale media

 
 om naar 'Mijn omgeving' te gaan

Secretariaat

E-mail: taairaterces.[antispam].@pvvn.nl

Telefoon: 088 7 306 801

Vandaag

28 januari 2023

Lettergrootte

       

Lotgenoten contact

Telefoon: 088 7 306 800

Vul je zoekopdracht in